גפני: "אני הח"כ הירוק הכי שחור במשכן הכנסת"

    הוא הדגיש כי לפני 27 שנים כאשר החל את פעילותן הסביבתית הוא נחשב הזוי. הוא תיאר כינוס שיזם בתחומי היהדות והסביבה וכיצד התעקש שהרב הראשי ישתתף בכנס
    איתי גדסי No Comments on גפני: "אני הח"כ הירוק הכי שחור במשכן הכנסת"
    הוא הדגיש כי לפני 27 שנים כאשר החל את פעילותן הסביבתית הוא נחשב הזוי. הוא תיאר כינוס שיזם בתחומי היהדות והסביבה וכיצד התעקש שהרב הראשי ישתתף בכנס
    8:46
    07.05.24
    בצלאל קאהן ודוד חכם No Comments on "החמאס הסכים לעסקה; אבל מה הבטיחו להם בתמורה"?

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    במסגרת חגיגת יום הולדת 67 לכנסת וציון 50 שנה למשכן הכנסת שנחוגו אמש בסדרת אירועים, התקיים כנס ייחודי משותף לכנסת ול"חיים וסביבה – ארגון הגג של ארגוני הסביבה בישראל.

    הכנס עסק ב"תנועה הסביבתית והכנסת – עבר הווה ועתיד" והדגיש אבני דרך ונקודות ציון בהיסטוריה של התנועה הסביבתית ויחסי הגומלין שלה עם הכנסת. מר רונן פלוט, מנכ"ל הכנסת, בירך את באי הכנס וציין כי הכנסת הינו כיום הפרלמנט הירוק בעולם. מר ניר פפאי, מ"מ מנכ"ל חיים וסביבה, אמר כי הכנסת מהווה פלטפורמה מרכזית לקידום רעיונות סביבה כאשר השיא הוא חקיקה סביבתית.

    מי ש"גנב את ההצגה" בדיון, היה לא אחר מאשר יו"ר ועדת הכספים, ח"כ משה גפני, כאשר ציין כי הוא "הח"כ הירוק הכי שחור במשכן". הוא הדגיש כי לפני 27 שנים כאשר החל את פעילותן הסביבתית הוא נחשב הזוי. הוא תיאר כינוס שיזם בתחומי היהדות והסביבה וכיצד התעקש שהרב הראשי ישתתף בכנס.

    בהמשך, שוחח גפני עם הקהל על "חוק החופים" שקידם, אחד מחוקי הסביבה החשובים. עו"ד ציפי איסר איציק, לשעבר מנכ"לית אדם טבע ודין, תיארה את המאבק על חוק אוויר נקי ואילו חכ"ל מוסי רז תיאר את חוק "ייצוג ארגונים", שאפשר לארגוני הסביבה לשלוח נציגים לוועדות תכנון סטטוטוריות. שלושת החוקים הללו נחשבים להישגים משמעותיים בתולדות התנועה הסביבתית.

    השר להגנת הסביבה, מר אבי גבאי הדגיש כי בחיפה בעיית זיהום האוויר היא הקשה ביותר וכי משרדו פועל להפחתת זיהום בקרב כל בעלי העניין, תחבורה, תעשייה ועוד.



    0 תגובות